Połączenie “FIT BODY home plan 2.0” i “FIT BODY gym plan 2.0” daje jeszcze więcej możliwości. Ten zestaw jest dla osób, które nie są w stanie przewidzieć, czy danego tygodnia będą trenować w domu, czy na siłowni, ale chcą trzymać się spójnego i przemyślanego pod kątem kształtowania sylwetki planu treningowego. Kupując ten pakiet będziesz mogła wykonać każdy trening siłowy z planu zarówno w warunkach siłowni jak i w warunkach domowych.

Harmonijne kształtowanie sylwetki

„Zestaw FIT BODY” to świetne narzędzie w budowaniu formy. Jeśli Twoim celem jest jędrna, wyrzeźbiona i smukła sylwetka – te programy są dla Ciebie. Możesz wykonywać treningi na siłowni lub w domu. Masz luźniejszy tydzień, więcej czasu albo chęć na wyjście na siłownię? Wybierasz trening na dany dzień i daną partię mięśniową z “FIT BODY gym plan 2.0”. Nagle okazuje się, że doba jest za krótka, albo po prostu nie chcesz wychodzić z domu? Wybierasz “FIT BODY home plan 2.0”. Niezależnie od tego po który z nich sięgniesz danego dnia/tygodnia, nadal trenujesz według spójnego planu, a dobrze skomponowany i spójny plan treningów siłowych to klucz do  “sylwetkowego sukcesu”.

Ćwiczenia przedstawione w formie filmów instruktażowych

Każde z zawartych w planie ćwiczeń, jest pokazane w formie filmu instruktażowego z omówieniem techniki Jeśli unikałaś wcześniej ćwiczeń siłowych z obawy, że nie będziesz potrafiła wykonać ich poprawnie, to te filmy pomogą Ci zażegnać ten problem. To nie są suche instrukcje, jakie z łatwością możesz znaleźć w Internecie. Podzielę się z Tobą wskazówkami i tipami, które pomogą Ci zrozumieć ćwiczenie. Wytłumaczę jak wykonać je w poprawny, efektywny i bezpieczny sposób.

Trening siłowy, w tej najbardziej efektywnej formie, zawiera progresję obciążeń oraz indywidualnie dostosowaną długość przerw między seriami i powtórzeniami. Taka forma nie może być przeprowadzona w sposób jaki znasz np. z treningów “full time” na You Tube. Zaznaczam, że plany FIT BODY nie się przygotowane w formie treningów pełnometrażowych.

Dawka wiedzy

Poza planami treningowymi znajdziesz tutaj również wiedzę „w pigułce”. Wyjaśnię Ci o co chodzi z seriami i przerwami. Dowiesz się jak dobierać odpowiednie obciążenie oraz w jaki sposób wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne i na co zwrócić uwagę w drodze po wymarzoną sylwetkę.

Jest dla mnie ważne, aby przedstawić Wam najpotrzebniejszą wiedzę w zwięzłej i przystępnej formie, która nie będzie odstraszała od zapoznania się z nią. Część teoretyczna nie zmienia się w żadnym z planów. Wyjaśniam to co ważne i kluczowe w przeprowadzeniu całego procesu.

Mobility

Dzięki ćwiczeniom mobility, które przygotowałam dla Ciebie w formie zestawu, twoje treningi będą wykonywane na wyższym i co najważniejsze bezpieczniejszym poziomie. Przygotujesz ciało na czekające je wyzwania treningowe. Dobra mobilność to lepsze efekty. Będziesz ćwiczyć bezpieczniej i efektywniej.

Kształtowanie sylwetki

Trenując z moimi autorskimi planami zauważysz, że ciało staje się jędrniejsze, silniejsze i sprawniejsze. Plany FIT BODY 2.0 jeszcze bardziej skupiają się na kształtowaniu mięśni pośladkowych i brzucha. Wypracujesz zgrabne, ale nie rozbudowane uda (plany nie przewidują klasycznych przysiadów), wyrzeźbione ramiona oraz plecy. Regularnie wykonywane treningi siłowe wpłyną pozytywnie na Twój poziom energii i samopoczucie, w szczególności jeśli wcześniej „katowałaś się” samym kardio.

Redukcja masy ciała

Trening siłowy nie tylko przepięknie rzeźbi sylwetkę, ale również wspaniale wspomaga redukcję masy ciała. Dzięki niemu unikniesz efektu „skinny fat” (brak jędrności, cellulit).

Poziom zaawansowania

Jeśli jesteś osobą, która dopiero wkracza w świat treningów siłowych, nie musisz obawiać się, że nie dasz rady wykonać jakiegoś ćwiczenia z planu. Są one odpowiednie na każdym poziomie zaawansowania, a ich trudność możesz stopniować obciążeniem z jakim pracujesz. Plan jest uniwersalnym i efektywny niezależnie od stażu treningowego.

Dostęp do planów jest dożywotni.

Potrzebny sprzęt

FIT BODY home plan

  1. Hantle z możliwością regulacji obciążenia lub hantle o rożnej wadze
  2. Gumy typu mini band o rożnym oporze
  3. Gumy typu power band (opór 1,8 – 10 kg)
  4. Mata
  5. Dodatkowo możesz wykorzystać kettlebell lub sztangę, ale nie są one konieczne

FIT BODY gym plan wymaga podstawowego wyposażenia siłowni

  1. Hantle, gryf, obciążenia talerzowe
  2. Ławka z możliwością regulacji oparcia
  3. Wyciąg (górny, dolny)
  4. Brama Smitha
  5. Stepy, skrzynia, mata, piłka gimnastyczna, mini band

 

Opinie

Dodaj opinię jako pierwszy.

Proszę się zalogować, aby zostawić recenzję
Zestaw FIT BODY 2.0
199zł