§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady dotyczące zakupu i korzystania z Aplikacji „Fitiful”.
- Klient, chcąc dokonać zakupu i korzystania z Aplikacji, jest zobowiązany do zaakceptowania Regulaminu przed sfinalizowaniem zamówienia.
- Aplikację można zakupić w Sklepie Google Play lub App Store.
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem e-mail: kontakt@fitiful.pl.
- Aplikacja jest przeznaczona dla Użytkowników zainteresowanych rozwojem aktywności fizycznej oraz korzystaniem z bazy treningów.
- Dodatkowo po zapisaniu się do newslettera Użytkownik będzie otrzymywać regularne porady, poradniki i tutoriale.
§2 DEFINICJE
- Aplikacja (również jako Produkt) – oprogramowanie działające na urządzeniach mobilnych umożliwiające dostęp do serwisu oraz zasobów i funkcjonalności treningowych.
- Subskrypcja – opłata za korzystanie z odpłatnych usług w Aplikacji na zasadach określonych w Regulaminie przez wskazany okres trwania.
- Sprzedawca – Agata Zając – Fitness, z siedzibą przy ul. ul. Lipowa nr 18-22, lok. 29, 62-800 Kalisz, NIP: 6681923311 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Operator sklepu – przez Operatora sklepu rozumie się administratora w Sklepie Google Play: https://play.google.com/store/ albo App Store: https://www.apple.com/app-store/
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną dokonująca zakupów w ramach Aplikacji.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Operatorem sklepu oraz Sprzedawcą umowę w ramach Aplikacji.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Aplikacji.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – przedsiębiorca korzystający z Aplikacji i dokonujący zakupów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego.
- Użytkownik – osoba korzystająca z Aplikacji, w tym w szczególności uzyskująca dostęp odpłatnie bądź bez uiszczania opłaty. Użytkownikami mogą być jedynie osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Regulamin – niniejszy Regulamin Aplikacji, określający warunki i zasady korzystania z Aplikacji.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
- .Płatność – opłacenie Subskrypcji.
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo
wolnymi od pracy. - Kompatybilność – współdziałanie Aplikacji ze sprzętem komputerowym/urządzeniem mobilnym lub oprogramowaniem.
- Funkcjonalność – zdolność Aplikacji do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
- Interoperacyjność – zdolność Aplikacji do współdziałania ze sprzętem komputerowym/urządzeniem mobilnym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z Aplikacji tego samego rodzaju.
- Treść Użytkownika – dane i informacje wytwarzane i publikowane przez Użytkownika w ramach Aplikacji.
- Nielegalne treści – zgodnie z DSA oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
- Akt o usługach cyfrowych (lub DSA) – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), Dz.U. L 277 z 27.10.2022, s. 1–102).
§3 WYMAGANIA TECHNICZNE
- Obowiązkiem Użytkownika przed skorzystaniem z Aplikacji jest sprawdzenie, czy posiadany przez niego sprzęt mobilny, spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Aplikacji przez Użytkownika należy zwrócić się do Sprzedawcy.
2. Dostęp i korzystanie z Aplikacji możliwe jest dla Użytkowników po spełnieniu następujących wymagań technicznych:
a. aktywna skrzynka mailowa,
b. dostęp do sieci internet,
c. z aktualnie wspieranymi wersjami systemu operacyjnego Android oraz iOS,
d. posiadanie konta w sklepie Google Play lub App Store. - Sprzedawca informuje, iż problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik (firewalle – blokady, niewłaściwe wersje odtwarzacza plików multimedialnych, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Użytkownikowi dostęp do usług w Aplikacji.
§4 PRZERWY W DOSTĘPIE DO APLIKACJI
- Ze względu na niezależne od Sprzedawcy właściwości sieci Internet, serwisu YouTube, Sprzedawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Aplikacji.
- W sytuacji konieczności przeprowadzenia prac konserwacyjnych Sprzedawca zobowiązuje się poinformować o nich z wyprzedzeniem Użytkownika nie mniejszym niż 24 godziny przed planowanymi pracami konserwacyjnymi w formie mailowej na adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika. Sprzedawca wskazuje, że prace konserwacyjne nie będą trwały dłużej niż 48 godzin.W przypadku zaistnienia problemów technicznych uniemożliwiających prawidłowe korzystanie z Aplikacji, należy sprawdzić, czy zostały spełnione wszystkie wskazane powyżej wymagania techniczne, a w przypadku gdy problem dalej się powtarza prosimy o zgłoszenie go mailowo na adres kontakt@fitiful.pl.
- W przypadku przerw w dostępności do Aplikacji, jak również w przypadku, gdy prace konserwacyjne będą trwały powyżej 48 godzin przez co Użytkownik nie ma możliwości korzystania w tym czasie z Aplikacji, Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w tym zakresie.
§5 ZAKUP APLIKACJI W SKLEPIE GOOGLE PLAY LUB APP STORE
- Klient dokonujący zakupu i pobrania Aplikacji w sklepie Google Play lub App Store, staje się stroną umowy z Operatorem danego sklepu. Powinien postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi w danym sklepie.
- Jednocześnie Klient zobowiązuje się także do przestrzegania niniejszego Regulaminu w ramach zawartej ze Sprzedawcą umowy usługi korzystania z Aplikacji.
- Pobranie i korzystanie z Aplikacji może wiązać się z obowiązkiem uiszczania przez Klienta dodatkowych opłat na rzecz Operatora wybranego sklepu.
- Sprzedawca nie odpowiada za wysokość opłat i warunki zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Operatorem danego sklepu.
- Klient może rozwiązać, zawiesić lub odstąpić od umowy zakupu Aplikacji na warunkach oferowanych przez Operatora sklepu. W tym celu powinien zapoznać się z regulaminem sprzedaży w Sklepie Google Play: https://play.google.com/about/play-terms/index.html lub App Store: https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/pl/terms.html.
§6 KONTO UŻYTKOWNIKA
- Klient po pobraniu Aplikacji i zarejestrowaniu Konta Użytkownika, staje się Użytkownikiem Aplikacji.
- Klient przed rejestracją Konta Użytkownika zapoznaje się z Regulaminem oraz Polityką prywatności Aplikacji udostępnionymi mu przez Sprzedawcę.
Oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem oraz Polityką prywatności jest niezbędne, aby zarejestrować Konto Użytkownika. - Założenie Konta Użytkownika w Aplikacji jest bezpłatne. Zakładając Konto Użytkownika, Użytkownik otrzymuje dostęp do głównych funkcjonalności Aplikacji związanych w szczególności z możliwością zakupu Subskrypcji.
- Użytkownik przy zakładaniu Konta Użytkownika zobowiązany jest do podania w formularzu rejestracyjnym swoich prawdziwych danych tj. imienia oraz adresu e-mail
- Nazwa Konta Użytkownika nie może naruszać cudzych praw własności intelektualnej, być obraźliwa lub naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich.
- Jeden Użytkownik może założyć wyłącznie jedno Konto Użytkownika, niedozwolone jest udostępnienie lub odsprzedaż posiadanego Konta
Użytkownika osobom trzecim. - Konto Użytkownika nie jest widoczne publicznie z poziomu Aplikacji.
- Po zalogowaniu się na Konto Użytkownika, Użytkownik ma dostęp do wszystkich zakupionych przez niego produktów, z zastrzeżeniem, że w przypadku Subskrypcji Użytkownik ma do nich dostęp przez czas, na który zakupił daną Subskrypcję.
- Użytkownik z zastrzeżeniem ust. 14-15 poniżej, ma dostęp do Konta Użytkownika, tak długo jak istnieje Aplikacja.
- Użytkownik zobowiązuje się do chronienia swoich danych dostępowych w postaciloginu i hasła do Konta Użytkownika przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami.
- W ramach korzystania z Aplikacji Użytkownik zobowiązuje się nie podejmować działań, które mogą negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo i poprawność jej działania.
- Niedozwolone są jakiekolwiek próby uzyskania dostępu do zasobów Aplikacji, do których dostępu Użytkownik nie ma uprawnień.
- Niedozwolone jest korzystanie przez Użytkownika z jakichkolwiek zautomatyzowanych narzędzi wysyłających dane do serwerów Aplikacji lub pobierających z nich dane.
- Użytkownik uprawniony jest w każdej chwili do zaprzestania korzystania z Aplikacji, w tym do skasowania Konta Użytkownika, poprzez kontakt mailowy na adres kontakt@fitiful.pl.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania dostępu do Konta Użytkownika w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, lub braku logowania się przez Użytkownika do Konta Użytkownika przez okres ponad dwóch lat, o czym Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową na przypisany do Konta Użytkownika adres e-mail.
§7 SUBSKRYPCJA – ZASADY ZAKUPU
- Użytkownik w Aplikacji ma do wyboru zakup Subskrypcji w różnych wariantach abonamentowych. Każdy z tych wariantów zawiera informacje dotyczące okresu trwania Subskrypcji oraz ceny.
- Z chwilą dokonania wyboru sposobu płatności za Subskrypcję pomiędzy Klientem
a Sprzedawcą zawarta zostaje umowa. - Okresy rozliczeniowe Subskrypcji obejmują:
a. 1 miesiąc kalendarzowy,
b. 3 miesiące kalendarzowe,
c. 1 rok licząc od dnia dokonania płatności. - Subskrypcja jest dostarczana przez czas:
a. oznaczony – wskazany przez Sprzedawcę w danym wariancie Subskrypcji,
b. nieoznaczony – do momentu rezygnacji Użytkownika lub wycofania Subskrypcji przez Sprzedawcę. - Użytkownik w celu opłacenia Subskrypcji może skorzystać z autoodnawialnej płatności za pośrednictwem karty płatniczej. Więcej o płatnościach przeczytasz w §8 Regulaminu.
- Złożenie zamówienia Subskrypcji następuje przez aktywowanie przez Użytkownika odpowiednich opcji pakietu Subskrypcji na czas nieoznaczony lub oznaczony. W każdym przypadku informacja dotycząca rodzaju zawieranej umowy będzie podana w ramach dokonywanego przez Użytkownika procesu zakupowego.
- Umowa na czas nieoznaczony umożliwia Użytkownikowi nieprzerwany dostęp do Subskrypcji, pod warunkiem dokonywania płatności.
- Niezwłocznie po zawarciu umowy Sprzedawca i Operator sklepu przesyła na adres e-mail Użytkownika potwierdzenie zawarcia umowy.
- Usługa automatycznie odnawia się na kolejny okres odpowiadający okresowi wybranemu pierwotnie przez Użytkownika, jeżeli Użytkownik nie zrezygnuje z Subskrypcji na minimum 24 godziny przed jej odnowieniem.
- Użytkownik chcący zakończyć Subskrypcję, powinien postępować zgodnie z instrukcją udostępnioną przez Operatora danego Sklepu.
- Dostęp do Subskrypcji zostaje uruchomiony z chwilą uznania rachunku bankowego Operatora wybranego sklepu.
- Po wygaśnięciu Subskrypcji Użytkownik, aby uzyskać ponowienie dostęp do usługi subskrypcyjnej, będzie musiał przejść ponownie proces zakupu.
§8 PŁATNOŚCI
- Płatność za Subskrypcję następuje w wysokości zgodnej z cennikiem wskazanym w Aplikacji i Sklepie danego Operatora. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania czasowej promocji na wybrane warianty subskrypcyjne.
- Odpłatność za wybraną przez Użytkownika Subskrypcję odbywa się z góry w formie elektronicznej za pośrednictwem dostępnych metod płatności.
- W przypadku Subskrypcji na czas nieoznaczony płatności pobierane są automatycznie (autoodnawialna płatność), wraz z rozpoczęciem danego okresu rozliczeniowego. Dokonanie płatności następuje poprzez obciążenie konta Użytkownika, odpowiednią kwotą należną za dany okres rozliczeniowy.
- Odpowiedzialność w zakresie płatności dokonywanych przez Użytkowników ponosi Operator obsługujący transakcje w przewidzianym powszechnie obowiązującym prawem i własnymi regulaminami. Użytkownik powinien zapoznać się z tymi regulaminami, a w szczególności z regulaminem i polityką prywatności tego operatora.
- W celu otrzymania faktury Użytkownik zobowiązany jest do skontaktowania się zdanym Operatorem sklepu.
§9 TREŚCI UŻYTKOWNIKA, PROCEDURA ZGŁOSZEŃ
- Użytkownik, akceptując Regulamin zobowiązuje się działać zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz postanowieniami Regulaminu, w tym nie nadużywać praw, jakie zostały mu przyznane przez Sprzedawcę lub przepisy prawa. Zakazane jest w szczególności dostarczanie Treści Użytkownika:
a. o charakterze bezprawnym,
b. zawierających linki,
c. promujących konkurencję,
d. znieważających dotyczących rasy, poglądów politycznych, religii, kultury, orientacji seksualnej, płci lub tożsamości,
e. zawierających wulgaryzmy,
f. propagujących nienawiść,
g. naruszających dobre obyczaje,
h. nawołujących do przemocy,
i. naruszających prawa autorskie osób trzecich,
j. niepotrzebnych treści reklamowych, dotyczących zbiórek, promowania produktów (spam) – nie na temat. - Sprzedawca informuje, że zastrzega sobie prawo do kontrolowania i moderowania Treści Użytkownika zamieszczonych w Aplikacji i powiązanych z nią profili w mediach społecznościowych.
- W sytuacji, kiedy Treści Użytkownika naruszają standardy wskazane w Regulaminie, Sprzedawca ma prawo je zablokować lub trwale usunąć z Aplikacji lub z profili powiązanych z nią w mediach społecznościowych.
- W przypadku usunięcia lub zablokowania Treści Użytkownika, Użytkownik zostaje o tym powiadomiony przez Sprzedawcę. Decyzja w tej sprawie zawiera uzasadnienie.
- Użytkownik, którego Treści zostały zablokowane lub usunięte, ma prawo do odwołania od decyzji Sprzedawcy na zasadach wskazanych w §10 Regulaminu.
- W przypadku, kiedy inna osoba uważa, że opublikowane Treści Użytkownika, naruszają standardy Regulaminu, może dokonać zgłoszenia takich Treści pod adresem: kontakt@fitiful.pl.
- Zgłoszenie zgodnie z aktem o usługach cyfrowych DSA powinno zawierać:
a. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;
b. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
c. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
d. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne. - Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby zgłaszającej, Sprzedawca przesyła potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
- W przypadku, niepełnego lub błędnego zgłoszenia, Sprzedawca wzywa osobę zgłaszającą do uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia w terminie 14 dni od dnia wezwania. W przypadku nieprzedłożenia poprawnego zgłoszenia w wyznaczonym terminie, Sprzedawca pozostawia je bez rozpoznania.
- Sprzedawca powiadamia osobę zgłaszającą bez zbędnej zwłoki o swojej decyzjiw odniesieniu do Treści Użytkownika, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.
- Sprzedawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmów, o których mowa powyżej, oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do Treści Użytkownika, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności.
- Sprzedawca rozpatruje zgłoszenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia.
- Sprzedawca informuje, że w ramach rozpatrywania zgłoszeń i podejmowania decyzji, nie korzysta ze zautomatyzowanych środków. Decyzje nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany.
- Sprzedawca po weryfikacji zgłoszenia podejmuje decyzje, która może polegać na zablokowaniu lub usunięciu Treści Użytkownika tym samym uznając, że naruszają one standardy Regulaminu.
- Sprzedawca może także podjąć decyzje uznającą, że wskazane w zgłoszeniu Treści Użytkownika są zgodne z Regulaminem.
- Sprzedawca powiadamia o swojej decyzji zarówno osobę zgłaszającą jak i Użytkownika zamieszczającego Treści. Decyzja Sprzedawcy zawiera uzasadnienie.
- Sprzedawca informuje ponadto, że w przypadku gdy poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.
§10 NIELEGALNE TREŚCI UŻYTKOWNIKA I PROCEDURA ODWOŁANIA
- Sprzedawca może stosować następujące sankcje wobec Użytkownika, który dopuścił się naruszeń Regulaminu:
a. tymczasowe ograniczenia w zakresie korzystania z Aplikacji,
b. tymczasowa blokada w korzystaniu z Aplikacji,
c. blokada lub usunięcie Konta Użytkownika. - Użytkownik lub osoba zgłaszająca mają prawo do odwołania od decyzji Sprzedawcę, o których mowa w §9 i §10 Regulaminu.
- Uzasadnienie decyzji Sprzedawcy musi zawierać co najmniej następujące informacje:
a. wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie Treści Użytkownika, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie
widoczności Treści Użytkownika lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich Treści Użytkownika albo nakłada inne środki, o których, w odniesieniu do Treści Użytkownika, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
b. fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez osobę zgłaszającą, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającej osoby;
c. w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści Użytkownika wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
d. jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie Nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści Użytkownika za Nielegalne treści;
e. jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności Treści Użytkownika z Regulaminem, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane Treści Użytkownika za niezgodne z tą podstawą;
f. jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat przysługujących odbiorcy usługi możliwości odwołania się od decyzji, w szczególności w stosownych przypadkach za pośrednictwem wewnętrznych mechanizmów rozpatrywania skarg, pozasądowego rozstrzygania sporów i sądowych środków odwoławczych. - Odwołanie od decyzji Sprzedawcy, Użytkownik lub osoba zgłaszająca mogą złożyć pod adresem: kontakt@fitiful.pl lub korzystając z formularza znajdującego się w zakładce Kontakt.
- Odwołanie powinno zawierać:
a. imię, nazwisko i dane kontaktowe osoby odwołującej,
b. opis odwołania wraz z uzasadnieniem, w szczególności ze wskazaniem dlaczego decyzja Sprzedawcy jest błędna. - Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
- Odpowiedź dotycząca odwołania jest wysyłana na adres mailowy wskazany przez
odwołującego.
§11 REKLAMACJE
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt oraz Usługi wolne od wad.
- Produkt cyfrowy jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
a. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji,
b. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował. - Ponadto Produkt cyfrowy, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
a. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
b. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Produktu cyfrowego tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu cyfrowego oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć, przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób, publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy,
c. być dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
d. być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione konsumentowi przez przedsiębiorcę przed zawarciem umowy. - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu cyfrowego z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z umową określonych oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
- Sprzedawca odpowiada na kompletną reklamację w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i informuje Klienta o dalszym postępowaniu.
- Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, ale nie jest to warunek konieczny.
§12 ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZAWIESZENIE, REZYGNACJA
- Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Klient może rozwiązać, zawiesić lub odstąpić od umowy zakupu Aplikacji na warunkach oferowanych przez Operatora sklepu. W tym celu powinien zapoznać się z regulaminem sprzedaży w Sklepie Google Play: https://play.google.com/about/play-terms/index.html lub App Store: https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/pl/terms.html.
§13 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJA
- Wszelkie treści, materiały elektroniczne oraz usługi świadczone przez Sprzedawcę, dostępne w Aplikacji, stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy.
- Sprzedawca udziela Użytkownikowi licencji niewyłącznej i nieprzenoszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z utworów stanowiących zasoby Aplikacji. Jednocześnie Sprzedawca zastrzega, że licencja jest udzielana na czas trwania usługi Aplikacji, czyli korzystania z niej przez Użytkownika.
- Licencja jest udzielana na następujących polach eksploatacji:
a. zapisu techniką cyfrową w pamięci komputera, tabletu lub innego czytnika, w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, a także wydruku,
b. trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania utworu techniką cyfrową. - Sprzedawca jednocześnie informuje Użytkownika, że licencja nie obejmuje tworzenia innych produktów na bazie utworów, jego kopiowania poza wyjątkami, kiedy jest to konieczne do korzystania z Aplikacji, a także udostępniania osobom trzecim do korzystania oraz sprzedaży.
§14 WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Zawarte w Aplikacji materiały nie stanowią porady specjalistycznej lub medycznej i nie mogą być za takie uznawane.
- Użytkownik korzysta Aplikacji na własną odpowiedzialność i ryzyko.
- Użytkownik przed rozpoczęciem wykonywania treningów zawartych w Aplikacji, powinien skonsultować się z lekarzem, który oceni ryzyko i dopuszczalność stosowania konkretnego planu treningowego przez konkretnego Użytkownika.
- Sprzedawca informuje, że nie daje gwarancji, że stosowanie konkretnego planu treningowego przyniesie zamierzone efekty lub nie spowoduje wystąpienia niepożądanych skutków ubocznych. W przypadku wystąpienia skutków ubocznych należy zaprzestać dalszego trenowania i skonsultować się z lekarzem.
- Aby osiągnąć pożądane efekty, Użytkownik powinien wziąć pod uwagę takie aspekty, jak zrównoważony sposób żywienia i prawidłowy tryb życia.
§15 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
- Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się w Aplikacji.
- Polityka prywatności jest udostępniania Użytkownikowi na etapie rejestracji Konta Użytkownika.
§16 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie Aplikacji na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
c. bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). - Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. - Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§17 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa– w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji stronie internetowej Sprzedawcy.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
- W przypadku zmiany Regulaminu Sprzedawca powiadomi Użytkowników o zmianach, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem Aplikacji lub wiadomości e-mail. W przypadku braku akceptacji przez Klienta wprowadzonych zmian do Regulaminu jest on uprawniony do wypowiedzenia Umowy w terminie do 30 dni od dnia poinformowania go o zmianie Regulaminu.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawca.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Regulamin wchodzi wżycie z dniem: 03.01.2025 r.
Załączniki do Regulaminu
WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
Miejscowość, data
Do
Agata Zając – Fitness
ul. Lipowa nr 18-22, lok. 29,
62-800 Kalisz
e-mail – kontakt@fitiful.pl
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu __________________ towar jest wadliwy. Wada polega na ________________________ Wada została stwierdzona w dniu
________________________________
Z uwagi na powyższe, żądam*:
● doprowadzenia Produktu do zgodności z umową
● obniżenia ceny Produktu
● odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ___________
Z poważaniem
*niepotrzebne skreślić