Szukasz planu treningowego, który harmonijnie ukształtuje Twoją sylwetkę i to w domowych warunkach?

„FIT BODY home plan” to 6-tygodniowy plan treningowy (z dostępem dożywotnim), który ułożyłam z myślą o kobietach chcących czegoś więcej niż samo odchudzanie. Jeśli Twoim celem jest jędrna, wyrzeźbiona i smukła sylwetka to ten program jest dla Ciebie. Możesz trenować efektywnie nie wychodząc z domu. Wystarczą hantle i gumy oporowe.

Dobrze skomponowany trening siłowy to klucz do  “sylwetkowego sukcesu”. Może to zabrzmieć jak przechwałki, ale tak – tysiące kobiet już się o tym przekonało trenując z moimi programami dostępnymi na You Tube. Wychodząc naprzeciw Waszym prośbom i potrzebom przygotowałam plany, z którymi możecie spodziewać się jeszcze lepszych efektów.

FIT BODY gym plan otrzymasz w formie e-booka, który będziesz mogła odtworzyć na swoim komputerze, czy telefonie, ale sama jego treść to nie wszystko. Każde ćwiczenie to załączony do planu film. Dodatkowo po zalogowaniu się na stronie masz dostęp do całego planu w formie kursu.

Plan możesz oczywiście przedłużyć na kolejne 3-6 tygodni dalej progresując z obciążeniem oraz rozciągnąć jego realizację na nieco dłuższy czas np. 8 tygodni, wykonując treningi nie 4 razy na tydzień (jak zakłada plan), a np. 3 tygodniowo.

Dostęp do planu jest dożywotni.

Ćwiczenia przedstawione w formie filmów instruktażowych.

Każde z zawartych w planie ćwiczeń, jest pokazane w formie filmu instruktażowego z omówieniem techniki. To nie są suche instrukcje, jakie z łatwością możesz znaleźć w Internecie. Podzielę się z Tobą wskazówkami i tipami, które działają.

Trening siłowy, w tej najbardziej efektywnej formie, zawiera progresję obciążeń oraz indywidualnie dostosowaną długość przerw między seriami i powtórzeniami. Taka forma nie może być przeprowadzona w sposób jaki znasz np. z treningów “full time” na You Tube. Zaznaczam, że plany FIT BODY nie się przygotowane w formie treningów pełnometrażowych z wyjątkiem treningu pokazowego.

Trening pokazowy

Nie wiesz czy będziesz potrafiła samodzielnie zorganizować trening siłowy? Przerwy, ilość serii, powtórzeń… Specjalnie w tym celu przygotowałam pełnometrażowy trening pokazowy, do którego otrzymasz dostęp. Będzie to pierwsza jednostka treningowa z planu, którą będziemy mogły wykonać wspólnie, abyś zobaczyła, że nie jest to nic skomplikowanego i że z pewnością poradzisz sobie ze zrealizowaniem całości.

Dawka wiedzy

Wyjaśnię Ci o co chodzi z tymi seriami, przerwami, jak dobrać obciążenie, wyliczyć zapotrzebowanie i na co zwrócić uwagę, żeby osiągnąć sylwetkę, do jakiej dążysz.

Mobility

Przygotowałam dla Ciebie krótki zestaw ćwiczeń mobility, który jeszcze lepiej przygotuje Twoje ciało do wyzwań treningowych. Będziesz ćwiczyć bezpieczniej i efektywniej.

Kształtowanie sylwetki

Trenując według mojego planu zauważysz, że ciało staje się jędrniejsze, silniejsze i sprawniejsze. Uniesione, okrągłe pośladki, zgrabne (nie rozbudowane!) uda, wyrzeźbione ramiona, plecy i brzuch. Regularnie wykonywane treningi siłowe wpłyną pozytywnie na Twój poziom energii, w szczególności jeśli wcześniej „katowałaś się” samym kardio.

Redukcja masy ciała

Trening siłowy będzie wspaniale wspomagał redukcję masy ciała, a dodatkowo unikniesz efektu „skinny fat” (brak jędrności, cellulit).

Poziom zaawansowania

Treningi bazują na ćwiczeniach odpowiednich na każdym poziomie zaawansowania. Jego trudność można stopniować obciążeniem z jakiego korzystasz, co czyni go bardzo uniwersalnym i efektywnym niezależnie od stażu treningowego.

Potrzebny sprzęt

  1. Hantle z możliwością regulacji obciążenia lub hantle o rożnej wadze.
  2. Gumy typu mini band o rożnym oporze
  3. Gumy typu power band (opór 1,8 – 10 kg)
  4. Mata
  5. Dodatkowo możesz wykorzystać kettlebell lub sztangę, ale nie są one konieczne.

Opinie

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

Pokaż więcej
Proszę się zalogować, aby zostawić recenzję
FIT BODY home plan
119zł